torsdag 22 september 2011

Första lämningen...

Så har jag varit och lämnat lilltjejen på dagis eller förskolan som är så viktigt för vissa. 
Känns udda att sitta hemma själv och det är tomt och tyst.. jobbigt måste jag säga! 
Halvjobbigt att lämna henne på dagis också då jag vet att jag skulle hem till tystnad innan jag ska fara till jobbet på några timmar. 
Tror inte det blir någon övertid i helgen så då blir det att vara hemma heldag imorgon med mys!

Kaffepaus....

Har fått börja lära mig förrådet lite nu och det är en hel del. Blir bra de där.
Jag förstår bara inte hur nya truckar kan vara så fruktansvärt dåliga!
Undra hur stämningen är på jobbet idag då vi lämna in en hel hög truckar utanför truckverkstan igår innan vi gick hem.. 

Kaffebryggaren gav ifrån sig ett läte nyss som fick mig att vilja stiga upp och se om lillan vaknat eller gjorde något men det var ju inte hon inte.. nee..



Myseldning i höstburret...

Mys i soffan efter en dag på jobb och förskola..

Koja är kul...
(Råkade förminska orginalbilden då jag skulle minska bilden hit, INTE NÖJD)

Glad mystjej

 Trött men stolt att sitta på den stora hästen..

Nu har det börja regna igen.. Brr.. DET VRÄKER NER
Dags för lunch och en kopp då gurglet från kaffebryggaren upphört nu.. 

BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar