tisdag 24 maj 2011

Ett år!

Ja, nu har lilla tjejen blivit stora tjejen... Hela ett år och nu några dagar till ;)
Svängde förbi barnens hus för att köpa present då leksaker är såå kul och vi har ju faktiskt inte köpt så mycke leksaker alls..har fått en del.
Gick på bebis, små barnsavdelningen där jag inte hittade riktigt något.. 
det som fanns har hon fast i annan modell eller liknande eller så vare så stort och dyrt.. hittade även leksaker som inte var lämpliga för barn under tre år och ändå var det bebissaker som var där..tyckte de va skumt då det såg väldigt lämpligt ut för en liten...  
Gick vidare till bilavdelingningen där jag inte förväntade mig att hitta så mycket heller men jag hitta faktiskt nått... en liten radiostyrd bil från 12 månader..
 
Hon förstod att trycka på knappen för att den skulle röra på sig... Man tror inte dom små ska förstå så fort men en gång och hon kan... inte allt kanske men så mycke.. 

Sedan nån dag efter så blev det en sväng till gammelfarmor för att ge några kort och hälsa på :)

Nu i fredags så va ja ju på After Work på TC och vann fyra glas.. ganska seg kväll efter de och just innan jag skulle hem gick ja på torget en sväng med en jag jobbar med, träffa tre gubbar som sjöng "Just dina guldbruna ögon". Jag log åt dom och deras glada humör och det blev en liten dans då dom komme fram och surra..haha 

I övrigt har vi hälsa på farmor och farfar och mormor och morfar till tjejen i helgen och ätit gott :)

Måste till tandläkaren också.. skit jobbigt att dricka kallvatten då min lagning som gjords vid påsk for efter kanske en och en halv vecka... DET IIIILLLLAAARR!!

Nä, nu måste jag i säng!!! 
Natt Natt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar