tisdag 22 maj 2012

Cykeltur till dagis..

Idag blev det snabba ryck för att hinna till dagis på morgonen då jag somna i om igen efter väckarklockan ringde. Tjejen såg nog nyvaken ut då hon komme in på dagiset.
Sedan bestämde jag mig för att hämta henne med cykeln och även kompisen A och hennes mamma följde med in på dagiset och fick se hur det var där. 
Blev lekparken efter de och mellis på en filt. En grupp från fritids och dagis var där tror jag för det var lite större barn i massor med fröknar. :P
Mamma J ligger och gottar sig i solen och flickorna leker i massor.
Tog med mig såpbubbelburken och dom flesta barnen i lekparken blev som tokiga i bubblorna. Speciellt ett gäng pojkar som nog gärna hade smält dom direkt i mitt ansikte. :P

Sedan for J och A iväg på ett möta så då for jag och lilltjejen till affären och köpte oss var sin glass som vi åt upp utanför.
Mysigt tyckte både hon och jag.

As pappa Elvis och A själv så klart stannade på middag medan tanten i den familjen for på ännu mer möte ;P
Och då dom for hem gick vi ut i solen igen till klockan var då kvart i åtta.

Cyklade, blåste såbubblor och lekte med hellikoptertjosan leksak...
Pappa grejade med lite smått och gått ute.

Trött i ögat... Sova!
BYE






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar