tisdag 22 maj 2012

Timmar i lekparken...

I lördags så blev det möhippa på stan. Det var människor och lite mer människor öööverallt. Det var ju både kulturnatta och vårmönstringen.
Man kunde tro att det var fler som hade möhippa om man titta på hur dom såg ut. Haha! Hade gärna gått runt på stan hela dagen o kikat på allt men det vart kort om tid så det blev lunch och sedan lite uppdrag på torget. De var riktigt skojj. Den blivande bruden vart avmålad med vanliga tuschpennor av en som fyllde 30år har jag för mig det var. De va kul att se och inte alls så dumt! :P
Sedan blev det uppfräschning i relaxen och dildoparty. Middagen blev en lång väntan och sedan rullade vi runt på stan i en finbil! Mysigt! 


I söndags var både jag och gubben slitna och lillan ville åka nån stans och cykla och ja allt möjligt. Hon var uttråkad så det blev en sväng till mormor och morfar dit även storkusin kom som man kunde svansa efter och leka med. 

Idag blev man faktiskt på riktigt bra humör då man tittade ut och ser att det är stålande sol. Bestämde mig för en cykeltur till lekparken igen men efter några fler funderingar så blev det bilen så man kunde packa in massa fika, kläder, filtar, leksaker. Kompis A komme dit också så flickorna fick leka i flera timmar. 
Tror att både min och Js nästippar blivit en aningens röda av solen idag. :) Får se när jag vaknar hur röda kinderna är och hur fräknarna ploppar fram.
Solen försvann en stund men kom sen tillbaka! Klarblåa himmel! :)
Det blev flera fikapauser.. Mackor, frukt och sedan bullar och kakor som jag tog med från då det var födelsedag. 

Hoppas på sol imorgon så humöret fortsätter stiga. Hopp om sommar! :)
BYE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar