torsdag 24 maj 2012

RÖD

Det blev lite såpbubblor på eftermiddagen och hon cyklade två varv runt kvarteret!
Duktig tjej som trampar på..på vissa ställen får jag ge en liten knuff då vägen är så dålig men duktig trampare är hon! Och ibland får hon upp sån fart att hon cyklar ifrån mig en bit. 
Nog för att hon bitvis säger upprepade gånger "Det går inte! Det går inte! Det går inte!" osv. men det går ju bara fint..
Katterna blir lite knäpp av bubblorna också och funderar ibland så fruktansvärt vart den tog vägen då någon bubbla gått sönder mot något.

Efter maten blev det att gubben flyttade kylskåpet till ett bättre ställe på inglasningen och lite annat skit som var där. Och så blev det dockvagns promenad på gräsmattan för tjejen och lite gungning och så... 
Bad om extra välling ikväll också så hon måste ha gjort av med lite energi och blivit hungrig idag. Hon somnade bums efter tandborstningen och godnattpussen. Nog för att det gör hon oftast ändå :P

Gubben är ute på promenad nu och jag själv känner att det börjar blir mer varmt kring näsan, halsen och armarna.. RÖD har jag blivit idag.. även längst ut på kulan min också. Haha!

Jo, gubben har nu köpt en pall med blått kakel också! Så nu jäklar hoppas jag det blir kaklat så fort som möjligt så det går att fylla upp med vatten ;) helst innan jag ska "kalva" som man säg ibland :P

Full dag imorrn så dags att tänka lite kring kläder innan sängen. 
BYE BYE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar