tisdag 18 januari 2011

Hur jag tog mig ut...

Promenad

Så underbart att jag tog mig ut. Känns så fantastiskt då solen lyser och man blir lite glad faktiskt.. Jag är en som har svårt att gå ut, vill gärna ha en anledning till att gå ut och den anledningen vill jag inte ska vara promenad. Det är inte kul att bara tom gå för att man MÅSTE ut och gå och motionera för att komma i form. Hatar det där måstet! Det är inte kul! Men nu har ja börja köra med att jag måste inte promenera i rask takt, inte måste promenera alls om de så skulle bli, utan ja ska bara ut för att njuta av vintern, snön, frisk luft och hela det kittet. Och då kan jag om ja så vill bara sätta mig i en snödriva. Det hjälper att ta bort det där måstet och att man måste gå för att komma i form. Det tänket la ja undan och det hjälpte så att jag kom mig ut. Det är ju bättre att sitta i en snödriva än att inte gå ut alls. Nog för att det inte blev en snödriva utan det blev en promenad men jag hade inte det där måstet att ja måste gå så och så långt och inte så fort osv. Det var skönt och jag är nu nöjd att jag rört på mig :)


Innan jag kom ut genom dörren idag..
Solen kan ju sticka den ovane i ögonen ;) Brillor på! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar