söndag 9 januari 2011

Skriver väl här så länge..

Börjar skriva här och får se om jag har kvar den...
Jag skulle så gärna vilja ha ett fotoalbum t.ex men det verkar inte finnas nån sida som har det och är snygg, enkel och bra. Skit att min andra blogg kommer att försvinna! Blä! 

Lillan är ju med i en studie som alla kanske vet nu och jag skulle idag ta ett kissprov hemma.. jag sov i morse och gubben komme ju så klart inte ihåg det där så det blev inget på morronen. Sen så vare ju dags för tjejen att sova och då äre ju ingen ide.. Hade en kisspåse som skulle sättas på men jag hade tänk testa pottan. När hon vaknar från dagens sovning så tänker jag att detta blir fin fint.. nu kanske hon kissar och sätter henne på pottan.. det kommer några droppar och och det går en liten stund, jag kikar.. ser att det är lite smuts i pottan och tar tjejen till skötbordet och där kommer allting jag skulle haft till kissprovet. Hon som sällan kissar på bordet också då jag ska byta.. Efter de så har de bara gått dåligt och senare tog ja på henne denna påse som det komme lite i och tänker att den får sitta en liten liten stund till. Vad sker då? jo, den har blivit tom..läkt ut allt nästan.. får lite i botten på burken vi skulle fylla.. så har testat hela kvällen typ med potta och det komme så pass att burken blev nästan halv. Lagomt less på att hon på sjukan bara gav mig en påse och hon få skylla sig själv.. 
Förr veckan satt tjejen på potta tre gånger samma dag och det kommer bra mycke varje gång så jag måste ha lyckat pricka rätt då men inte idag!! Jaja, spela roll...dom får skylla sig själv...

Nu blire att göra nå annat.. 
Hujj!

2 kommentarer:

  1. Du kan ju göra som jag gjorde och köpa bloggen, då kan du ha fotoalbum, du behöver viseligen någon som hjälper dig att få in fotoalbum tex men när den är klar så finns det där. Om du ser på min blogg så har jag flikar där det står Om mig, min chihuahua m.m. Där skulle man istället kunna ha fotoalbum. Då kan del aldrig bli borttagen heller.

    Puss
    Sara

    SvaraRadera
  2. Det var jag som skrev förra kommentaren: Sara Agdahl :D

    SvaraRadera