onsdag 26 januari 2011

Lära-gå-vagn

Idag fick hon testa sin lära-gå-vagn och hon blev sk*t sur då hon inte fick hålla i den mer då ryggen inte palla av att gå som en böj hur länge som helst. Måste ha en aningens hjälp då vagnen kan sticka iväg lite väl fort om det vills sig så. 

Mini människa som är ute och går! Söt som sötaste sockret! Smälter då hon blir blöt ;)



Det är inte det lättaste att få upp kyl o frys för en trappa med schvung! Så bökigt kan ja säga! Blev nämligen de idag för grabbarna ;) Pappan till pappan och pappan till tjejen. Alltså farfar L och pappa D ;)
 Tror vi ska tapetsera om en vägg i köket imorrn också då det bara behövdes en tapetrulle. Väggen där är så ful och missfärgad av lite röda stänk som jag lyckats med tidigt i detta hus. Så kul att man fått välja tapet!! Eller gubben och jag tillsammans och det var inte svårt att välja då vi ville ha samma :)
 Har inte gjort om nått sånt sen ja flytta hemmifrån så det ska bli kul att få lite eget på väggarna. Hoppas bara att det blir bra och är enkelt så det inte förstör nån våd eller nått :P  Blir en rusta tapet där, billigt och bra, vissa har ju krånglat som köpt där och vissa har sagt den är lättas av typ alla :P 

Hoppas jag får mina klädpaket imorrn också. Inte till mig men till tjejen! Hoppas det är nå bra i dom! 

Inte mycket nyttigt skrivet idag heller och dags för sängen än en gång!
Natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar