fredag 4 februari 2011

Mamma dum...

Idag blev det en massa tvättande, byte i sängen och även för lillan.. det är väl inge konstigt med detta men jag sänkte tjejens säng till lägsta och ändrade hur den stod och tog bort spjälskyddet och på de bytt sängkläder.  Ikväll grina och skrek hon rätt ut så jag tyckte jag inte kunde vara helt för taskig mot henne så hon får ha kvar sitt ombonade spjälskydd en stund till. Skrek en stund till efter de sen så somna hon bums! Väldigt trött tjej och det är verkligen inte ofta man får höra henne på detta humör. Underbarast!


Lunchdags innan dagens sovning. Trött tjej! Gurka är underbart gott! 



Testade en mössa som följde med ett klädpaket och hon kan inte ha den heller. Hon har massor med mössor men ingen som passar. Stort huvud... Fast på kortena så vare väl inge testande utan mer mamma som var lite dum. Söt älsklingen!

Djävlades lite för älsklingen D idag också då han skulle hämta pellets. Vägen räckte inte till.. Så äre med grusvägar.. och annat folk kan inte hålla ut men nu är han hemma och E, C och D håller nu på att lasta av sk*ten. 

Imorgon är det barnloppis på Nolia också och suget att fara dit finns ju. Men jag vill inte dit själv och jag vet inte hur det blev med skoter imorrn och allt sånt. Får se vad som sker. Behöver väl ingentligen inget tror jag och har väl inte pengar till det heller.. Men det är ju så kul att kika :) 
Det var mellan 12 och 15 så det gäller att bestämma sig. På söndag var det tydligen vanlig loppis också.

Tanken var ju bio i helgen men det bli inget av heller. Sliten allihop så vi satsar på en annan helg! 

Har satt in ringen i näsan igen så nu ser man ut som en mupp..hitta den idag och fick lust att testa, den blev kvar. Får se hur länge den får sitta. Den sitter ju mitt i plytet så den syns! Hmm.. jaja, vi se väl... 

Dags för nå tv eller nå annat trist..
Tjingadinga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar