torsdag 3 februari 2011

Storhandling

Det är inte lätt med storhandling.. Var till Maxi igår efter D slutat och handla massor känns de som! Man är som en storfamilj då de väl är :P Men det känns skönt att det är gjort nu iaf! 
Min tandlösa coola älskling!
Fick sig ett par brillor till soliga dagar, får se om hon kommer vilja ha på sig dom..



Dom är lite på sniskan men lika cool för de! <3

Sen så såg jag en bild nu sen hon fått på sig ett par skor som följde med ett klädpaket.. Hon funderar massor på hur hon ska nå dom där då hon ligger på magen! Så hon snurrar runt åt bägge hållen men kommer inte fötterna närmare. 


Dags för sängen..
Mina två älsklingar!


Har tänk göra lite köttfärsröra till tjejen nu tror jag..kommer inte undan detta med att göra storkok  till henne.. Blir en aningens lättare. Sen funderar jag även på att göra hemmagjord pasta till middag men ännu vet jag inte vad ja ska göra... Kanske paj? 
Ska kika igenom lillans lilla häfte med hur man gör mat som ja fick från bvc då vi va där på BOEL...(heter det tror ja) Bra med sånt man kan hålla i handen och läsa.. annars skulle man haft sig en lite bärbar sak i köket.. Tycker om pappersläsning!


Kan säga också att min visdomstand djävlas ännu med att komma upp sakta.. Det smärtar och man känner sig bara slö och trött! Måste vara den som spökar! Inta en Ipren kanske och sätta igång en tvätt och väcka tjejen från sin dagslur!

Tjobbadobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar