tisdag 15 mars 2011

10 Månader....

Ja, imorgon blir tjejen 10 månader. Att det gått så fort men ändå känns de som hon alltid funnits där på nå vis. 
Nyss inkommen från dagens sovning....

Lyssnar i bordet då pappa D knackar lite...
Så sött och sen byter hon öra, tittar upp och byter igen.. osv...

Lät som lite mindre krax i halsen för tjejen men det börja kittlas så där jobbigt i min...
Hoppas verkligen inte det bli nån hosta på de här!!!

Tror jag har gjort färdigt målningen också..
Den stämmer inte riktigt men ja vet inte vad ja ska ändra och göra så de inte blir sämre..
Fått lite hjälp från andras ögon så den har blivit bättre iaf :) 
Hur kul som helst!

Tror att munnen skulle vart annars på nå vis... men ja...det få duga kanske för denna gång..
Om ja inte ser nått ja stör mig på och släng fram penseln! Hehe!
Men jag måste ändå säga det än en gång, att ja är riktigt nöjd för att alltid totalt misslyckats!

Har skickat iväg nå jobbsökningar också och då finns ju chansen nån hör av sig.. :S 
Och lillan och allt.. 
Men de bör lösa sig tyck ja! Vi är ju två! Och man kan inte missa då de finns jobb!
Måste ju förr eller senare ta mig ur detta och de är bra att starta i tid :)

Nä, nu blir det sängen!
Natta!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar