måndag 14 mars 2011

Kladda med mer färg...

Ja, idag komme suget att måla igen..
Tänkte att de va så ruskigt länge sen jag ens försökte måla en människa så jag tänkte att jag försöker idag.. även fast ja bli arg... För människor kan jag verkligen verkligen verkligen inte måla!!!!! Fy!! Fast jag så gärna vill!
 Försökte måla lillan iaf...
 Den är inte helt färdig ännu! Och för att tidigare absolut totalt misslyckats så blev den bättre än jag någonsin trott! Ser lite ut som en gammal människa va? 
¨
Ett försök från denna... Och nu medan jag kikar här ser ja ett stort fel... får fixa de sen.. Axeln stör mig fruktansvärt!

Igår var mormor och morfar till tjejen förbi en sväng och det är alltid lika kul!

Och lilltjoppa har krax i halsen och jag hoppas verkligen de går över, typ nu! Och en salt 11 har hon också som jag hoppas försvinner.. än hur mycket man torkar finns den där och stör henne!

Nä, nu så blir det inte mer skrivande här..trötter!
NattNatt!




1 kommentar:

  1. Vad duktig du är på att måla, Eva!!1 Man ser ju helt klart vem det förställer och ser man även fotot så är det ju jättelikt:) Du ska nog se att du kommer att bli en fena på porträtt med lite övning:) Själv skulle jag inte ens komma på tanken att försöka, streckgubbar är mer min melodi:)

    SvaraRadera