fredag 18 mars 2011

Oplanerat kul...

Nu i slutet av veckan blev det bättre me förkylningen så igår for vi ut en sväng..
Har nu suttit o tänkt o tänkt o tänkt varför ja verkligen for ut.. hur det började för ja svängde förbi Joss och lilla A innan ja skulle hämta gubben på jobbe...

Sen vet ja att det blev mormor och morfar till tjejen vid middag o kvällen...
Det var nått måste med att fara ut men vad??
.........JA......! Vi kikade på ett hus igår! De va därför ja tog mig ut!!!
Så jäkla klantig i tänkandet!! Minnet finns inte sen graviditeten...
Jo, kunde inte låta bli att kika på ett hus och nog blir man sugen på att flytta men man ha ju som kamraterna här och speciellt gubben ha sina här!! Fan va kluven!!!
Men de bli ingen flytt nu iaf men såå sugen!!!

Sen idag blev det tandläkaren igen och L8 blev lite barnvakt även denna gång då vi va där..


Hon somnade i soffan hos L8 och sov en bra stund.. tycker om då man kan göra så!!
Sen så hade jag inte planerat dagen så jag hade lite extra tid.. Då blev det en sväng till Linda och kika på Julia! Så söt och Leon ha vuxit så oj! Hur är det möjligt...vart tog tiden vägen...



Så fina!

Gav jag bort en liten tavla ja gjort.. Vet inte hur kul de är igentligen för dom som få men jag tycker de är kul att pilla på :)

Blev sen lite snålätning hos morsfars.



Har börjat med ett nytt litet projekt...

Svamp projekt... Får fortsätta på den sen, se om de bli nått!

Nu sängen än en gång!!
Natt!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar