torsdag 24 mars 2011

Helg helg helg...

Jag lästa nu det sista inlägget för att se vart jag slutade och får då för mig att det är måndag eller tisdag idag.. tänker till lite och kommer på att det är ju torsdag!! Wiiee!! :)

Förra helgen så hade vi faktiskt ingenting vi skulle göra så då tvär for vi till pluttans farmor och farfar då det var lääänge sen vi var dit!
Packade med oss allt och lite till..även för att kunna sova där och sen for vi. 

Tanken fanns att vi kanske skulle passa på att gå på bio och så fick dom sköta henne på kvällen eller nått sånt med det var så dåligt utbud på filmer och tröttheten kom över oss då sket vi i de.. Trodde verkligen inte att det var så stor skillnad här som där med bio..jaja..






Dom kikar på sport..inte så spännande enligt mig dårå!

Farfar gick me tjejen till deras stora spegel och jag tror hon funderade en massa där..hon är ju van vid våra små speglar osv, men den där var ju enorm.. :)

Ska ut på en liten bil tur..



Farmor och lilltjejen..
Det blev att vi sov där då vi ändå tagit oss dit.


Sedan i tisdags blev det en sväng till E och hjälpa henne med servettringarna till bröllopet och efter typ 6timmar så kom vi på ett enkelt och bra sätt som dom skulle vara på. Lite bök!
Igår blev jag barnvakt åt dom till lilla Malte.. 
Från kvart över två kanske var jag de och då sov han till tjugo över tre och därefter lekte han och tjejen på golvet till gubbarna komme hem.. Gick fin fint fast det var ju bara nån timme så dom hann väl inte så mycke ;)




Tittade tidigare i veckan på kurser kring hantverk och måleri o grejer och funderar starkt på att gå på nån typ av sån. 
Vart sugen att gå på en Tiffany glaskonst då den inte var så dyr och bara var två gånger, 12 timmar sammanlagt. Men det hade ju vart kul om nån ville med. Kul om man var två... Får se vad som sker.. Har ju alltid velat gå på nån typ av kurs inom konst, hantverk osv... JUMJUM

Funderar nu på om jag ska på kalas i helgen med grillning o grejer mitt ute i ingenstans och gubben ska va hemma me tjejen och sen hämta mig då C ändå är här i helgen eller om jag ska orka och våga.. :/ Dunder jobbigt att välja!!! Va gör ja!? Kan ju va bra att komma hemifrån själv nån gång och gubben få va själv men men... men...

Nä, nu blire nått annat..
TJING!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar