onsdag 30 mars 2011

Sitt första steg...

I lördags for ja till S.P på kalas och det var riktigt kul :) 
Dom joddla ut till bastun men jag skippade det.. man blir ju så varm ;) Jobbigt!
Kvällen gick fort och man kände sig sliten i söndags :S Förstår inte de! :P



Det är bara synd att hon bor så rackarns långt bort :/ Vill ju att det ska vara att bara tvär fara dit men icket!! 
Då hon komme i måndags och hälsa på mig så sa vi att vi möts på halva vägen ;)

De tyck ja låt fint men då blire typ i stan och det går inte! 
Det är kul då vi träffas.. Blev en promenad och fika och lire surrande..

Igår blev det släktträff...nästan.. inte på min sida då utan gubben.. 
Blev en sväng till Joss och lilla A där vi tog en promenad... hon glömde vovven på affären så då vi gått en bit vare bara att vända och hämta den.. Vi måste vart i nån viktig diskussion. 
Stjärtgympa i backen... jag hade fullt sjå att försöka ta kort på de hela ;P Hihi
Efter affärn blev det till gammelfarmor och gubben komme även dit och Joss päron.. GOOOO middag där och sen då vi dragit oss in till vardagsrummet på kaffe så tar tjejen sina första steg på egen hand!! Det är andra grejen som sker för första gången där.. när hon lärde att dra sig fram var också där. Något magiskt då tjejen och lilla A träffas och just där också!

Idag fick vi besök! Kuligt!!
Så söta och lilla H har verkligen vuxit!!!
Blev även promenad idag.. Så underbart väder!!


Nu ligger pluttan i sängen och sover och grabbarna sitter i vardagsrummet..
Dags för nått annat...
Tjobba!!





2 kommentarer:

  1. Men ååh så roligt att hon tagit sina första steg! Nu kommer det gå fort! Hon är verkligen stora damen nu!

    SvaraRadera
  2. nääääe nu villl jag allt se en uppdatering så jag har nå å läsa!!=)

    SvaraRadera