tisdag 8 mars 2011

Me & I

I helgen som var försökte ja bju hem nå folk för att kika på Me & I kläder och fika en massa...
E sa att de skulle bli kul träffa nån av mina kamrater som inte bor häri kring men de fick hon inte...
Oväntat? Nej... 
Ord som ja tro alla säg.. "Vi borde dra ihop nått o ses" eller "Vi borde göra nått" eller " Måste komma och hälsa på snart" eller som att ingen vill ut o göra nått, typ festa eller ja vad som helst men ingen frågar så då äre svårt. När det väl blir tillfälle för nått så äre alltid nått som hindrar... Ibland konstiga grejer som ja funderar om det verkligen är möjligt av alla gånger ska ske just då vi ska ses... Och det bli mer då folk måste komma hit.. 
Har inte sövel för o fläng miljoner gånger till alla andra.. så äre för en fattiglapp, men men..
Mja... Jag gråter inte floder iaf... 
Vi blev en handfull skara häri kring och några barn på de och det var mycket trevligt!! 
Nån köpte nått o nån inte.. Så de va kul att den som inte köpt nått bara kom för o kom.. Som tänkt! 
Är bjuden på ett till Me & I grejs igen och jag hade tänkt mig dit..inte för att köpa nått men att träffas..

På kvällen bestämt vi för knytis hos E med lite gódricka och det sluta med att vi sov där. Vi hade ju tagit med oss resesängen för att tjejen skulle få sova och när klockan blev lite senare så kändes de lika bar att sova där..varför inte? Nån timme senare hem gör ju inge.. 
Det blev en sliten dag igår, gjorde absolut ingenting. Tjejen sov inte bra på natten där och ja tro baske mig de va för att hon sov vid middags tid som hon egentligen inte inte inte får... 


I torsdags tror jag det var så gjorde ja en haklapp..
Lyckades få den som den skulle vara så nu måste ja försöka hitta nå som går att sy runt kanten så de blir snyggare... nå tyg..

Sicksack bli ju som en "liiite dekolation" också men vill iaf testa med tygkant..


Fick besök av E och lilla M i fredags och lilltjejen tar för sig, M säger inget. Sötploppar!


I onsdags blev det ju vägning och hon väg 10kg nu.. 75.5 lång.. Vart tog min lilla bebis vägen?

Igår vakna jag av väckarklockan kl 7 då jag glömt stänga av den från förra måndagen eller när de var. Så då fanns ju tanken på bad men ja sluta bort de. Är så tidigt. Önska man slapp stressa iväg så ja skippade de men solen gjorde att jag ändå ville ut en sväng. Det blev att jag for till stan för att träffa Elin som ja inte vart me sen lågstadiet typ.. Men hon va inte färdig förrän typ kl två så då blev det att Sandra rullade in till stan så vi fick surra.

För lite tid! Så det måste göras snart igen..typ nästa vecka!
Sen så hämta ja Elin i  centrum och de blev surr och lite affärer som rusta osv.. För lite tid även där!! Så det ska bli snart igen och kanske då att vi far till nån o käkar o surrar. Bök med affärer och då man inte ska ha nått från dessa också. Så kul att träffas!
Efter de snål åt ja hos morsfars. Då ja ändå var halvvägs! Bor alldeles för långt bort.. :(

Tjejen kikar lite reklam där..

Nä, nu ska här göras kaffe och lite frukost kanske...
Ha en nice nice dag vettja!!






1 kommentar:

  1. Hej, jag är ledsen att jag inte var i Umeå då kan jag lova att jag skulle komma och inga dåliga ursäkter skulle du behöva höra. Jag vill så gärna komma till umeå nu så jag får träffa alla underbara vänner hemma i Umeå å bygdeå :) Saknar dig. puss Sara

    SvaraRadera